Reklamacje towaru



Dokładamy wszelkich starań aby zamówienie dotarło pod Twój adres w idealnym stanie.

Kupując w naszym sklepie masz pewność, że zamówiony towar jest fabrycznie nowy i oryginalnie zapakowany. 

Jeśli jednak dostarczony artykuł jest wadliwy lub uszkodzony, prosimy, poinformuj nas o tym.


Uszkodzenie w transporcie:



Stan przesyłki w chwili jej doręczenia budzi Twoje wątpliwości? Opakowanie zewnętrzne jest nieszczelne bądź posiada uszkodzenia?  Zanim odbierzesz przesyłkę od kuriera, sprawdź jej zawartość.

Jeśli po otwarciu opakowania okaże się, że towar jest uszkodzony lub niekompletny, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Wypełniając dokument, koniecznie zaznacz informację że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, która jest niezbędna dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w firmie kurierskiej. 

Pobierz od kuriera 1 kopię sporządzonego protokołu szkody.

Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail sklep@max-box.pl. Załącz kopię protokołu, zdjęcia opakowania zewnętrznego oraz zdjęcia zawartości przesyłki.

Pamiętaj, że odebranie uszkodzonej paczki bez Twoich uwag, może uniemożliwić pozytywne rozpatrzenie reklamacji u przewoźnika.


Niezgodność towaru z umową lub wykryta wada:



Jeśli dotarł do Ciebie produkt inny niż zamówiony bądź produkt posiada wadę, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji.

Większość produktów oferowanych w naszym sklepie jest objętych gwarancją producenta. Do towaru tego typu, każdorazowo dołączona jest karta gwarancyjna. Umożliwia ona złożenia reklamacji z tytułu Gwarancji, na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej. 

Jeśli towar nie posiada karty gwarancyjnej, złóż reklamację naszym sklepie zgodnie z ogólnymi warunkami reklamacji regulowanymi przez polskie prawo, zgodnie z poniższą instrukcją:


Reklamację złożysz w następujący sposób:



1. Wypełnij formularz reklamacji towaru dostępny TUTAJ. Wypełnij wszystkie wymagane informacje, abyśmy mogli szybko i sprawnie rozpatrzyć Twoją reklamację; 

2. Załącz zdjęcia lub film przedstawiające uszkodzenia lub wady oraz dowód zakupu

3. Wyślij do nas formularz wraz z załącznikami elektronicznie na adres sklep@max-box.pl, bądź listownie, na adres MAX BOX SP. Z O. O., ul. Nawojowska 38, 33-300 Nowy Sącz;

4. Jeśli poprosimy Cię o odesłanie na nasz koszt reklamowanego towaru, zapakuj go  w oryginalne opakowanie, dołącz wszystkie elementy zestawu, szczelnie zamknij opakowanie zewnętrzne i wyślij na adres MAX BOX, ul. Nawojowska 38, 33-300 Nowy Sącz

5. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych. Skontaktujemy się z Tobą, by poinformować o decyzji reklamacyjnej


UWAGI: Reklamacje gwarancyjne oraz reklamacje wobec sprzedającego są od siebie niezależne. Pamiętaj, że w czasie trwającego procesu reklamacji, np z tytułu gwarancji, nie można składać kolejnej.