Jak dokonać zwrotu towaru zakupionego na odległość?
Chcesz zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym MAX BOX? W porządku!
Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dostarczenia towaru, bez podania przyczyny. Zadowolenie Klientów jest dla nas priorytetem, dlatego dołożymy wszelkich starań aby zwroty w naszym sklepie przebiegały sprawnie.
Pamiętaj, aby odesłać do nas towar w nienaruszonym stanie i odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę.
Zwrotu towaru dokonasz w kilku krokach:
1. Wypełnij formularz zwrotu, dostępny do pobrania TUTAJ. Ważne, aby podane przez Ciebie dane zgadzały się z tymi podanymi podczas składania zamówienia;
2. Numer rachunku bankowego na formularzu zwrotu wypełnij tylko wtedy, gdy zamówienie zostało przez Ciebie opłacone przy odbiorze (wówczas nie posiadamy Twoich danych do zwrotu środków). W każdym innym przypadku do zwrotu środków wykorzystamy metodę płatniczą, która została przez Ciebie użyta do opłacenia zamówienia;
3. Przygotuj towar do wysyłki, pakując go w ten sam sposób, jak podczas dostarczenia do Ciebie paczki, na przykład na drewnianej palecie, bądź w kartonowym pudełku, dołączając oryginalne folie, metki itp. Umieść wewnątrz wypełniony formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu towaru i szczelnie zamknij opakowanie zewnętrzne;
4. Korzystając z dowolnie wybranej firmy kurierskiej wyślij zwracany towar na adres: MAX-BOX DARIUSZ KWIATKOWSKI, ul. Nawojowska 38, 33-300 Nowy Sącz, tel. 608186682, e-mail sklep@max-box.pl. Pamiętaj że przesyłka powinna być z góry opłacona. Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki;
5. W ciągu 14 dni od dostarczenia do naszej firmy zwróconego towaru, dokonamy jego weryfikacji. Jeżeli wartość zwracanego przez Ciebie towaru nie została zmniejszona z powodu korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy;
Wymiana towaru:
Jeśli chcesz wymienić towar na inny, prosimy o złożenie nowego zamówienia na naszej stronie internetowej. Zapewniamy, że cały proces jest prosty, a nasz zespół służy radą w przypadku pytań czy wątpliwości.
Towar z którego chcesz zrezygnować, zwróć w ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki, zgodnie z powyższą instrukcją.
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta!